Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rekrutacja

Regulamin projektu

REGULAMIN REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU „GRAMY W ZIELONE” REALIZOWANEGO PRZEZ TECHNIKUM NR 3 W ŁODZI W RAMACH AKCJI 1 „MOBILNOŚĆ UCZNIÓW I KADRY EDUKACJI SZKOLNEJ” § 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady rekrutacji uczestników do projektu.
2. Regulamin oraz dokumenty rekrutacyjne dostępne są u Dyrekcji Technikum nr 3 w Łodzi oraz na stronie internetowej placówki w zakładce „Gramy w zielone”. § 2. INFORMACJE O PROJEKCIE 1. Projekt 2024-1-PL01-KA122-SCH-000208582 o tytule „GRAMY W ZIELONE” realizowany jest w Technikum nr 3 w Łodzi w okresie od 04.09.2024 r. do 03.03.2026 r.
2. Projekt zakłada udział 15 nauczycieli oraz 3 pracowników administracji w kursach doskonalących w Hiszpanii (metodyczno-językowych dla nauczycieli oraz językowych dla pracowników administracji), a następnie wdrożenie nowych umiejętności w codzienną praktykę szkolną oraz dzielenie się „dobrymi praktykami”.
3. Czas pobytu nauczycieli oraz pracowników administracji za granicą wynosi 8 dni. Wyjazdy do Hiszpanii poprzedzone będą przygotowaniem językowo-kulturowym.
4. Językiem projektu jest język polski, natomiast językiem komunikacji podczas mobilności jest język angielski.
5. Projekt skierowany jest do nauczycieli i pracowników administracji Technikum nr 3 w Łodzi chętnych do rozwijania swoich kompetencji językowych oraz umiejętności w zakresie metod TIK, kształtowania postaw proekologicznych, jak również nauczycieli zainteresowanych doskonaleniem warsztatu metodycznego (m.in. w zakresie edukacji włączającej), a także gotowych do podejmowania działań nowatorskich.
6. Udział w projekcie jest bezpłatny. § 3. CELE PROJEKTU
1. Udoskonalenie umiejętności językowych w zakresie języka angielskiego nauczycieli oraz pracowników administracji poprzez udział w kursach metodyczno-językowych.
2. Zdobycie praktycznej wiedzy na temat metod promocji ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju oraz wdrożenie jej do codziennej pracy.
3. Poszerzenie wiedzy w obszarze posługiwania się nowoczesnymi technologiami w edukacji oraz zastosowanie jej w praktyce szkolnej.
4. Zdobycie przez nauczycieli nowych kompetencji dotyczących bezpiecznego poruszania się w cyberprzestrzeni.
5. Zdobycie przez nauczycieli kompetencji w zakresie edukacji włączającej, skutkujące poprawą jakości kształcenia oraz wzrostem dostępności.
6. Rozbudowanie warsztatu metodycznego poprzez obserwację innowacyjnych metod nauczania w praktyce oraz zapoznanie się z dobrymi praktykami.
7. Wzrost atrakcyjności zajęć lekcyjnych poprzez zastosowanie przez nauczycieli nowych, angielskojęzycznych materiałów edukacyjnych.
8. Wzrost poziomu otwartości wobec innych kultur poprzez codzienne przebywanie w środowisku międzynarodowym.
9. Poprawa zdolności interpersonalnych oraz umiejętności pracy zespołowej, nawiązanie znajomości z pozostałymi uczestnikami szkolenia, pozyskanie inspiracji do dalszych działań nowatorskich.
10. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu poprzez satysfakcję z udziału w projekcie, wzrost motywacji do dalszej pracy.
11. Zdobycie wiedzy na temat programów i inicjatyw europejskich, sposobów ich realizacji oraz upowszechnienie tej wiedzy i efektów projektu w lokalnym środowisku.
12. Nawiązanie współpracy międzynarodowej i poznanie nowych możliwości oraz inspiracji do dalszych działań i nowych projektów w ramach różnych akcji.
13. Poprawa współpracy wszystkich lub większości nauczycieli poprzez dzielenie się wiedzą po zakończonym projekcie.
14. Udoskonalenie umiejętności językowych pracowników administracji, które przyczynią się do nawiązania nowych kontaktów międzynarodowych.
15. Wzrost prestiżu szkoły i poprawa jej konkurencyjności.
16. Modyfikacja szkolnych programów nauczania o metody wykorzystujące narzędzia informatyczne oraz język obcy na szeroką skalę.
17. Podniesienie poziomu nauczania w szkole oraz lepsze wyniki uczniów z egzaminów zewnętrznych. § 4. ZASADY REKRUTACJI W celu zapewnienia równego dostępu do informacji o projekcie oraz zachowania zasad sprawiedliwej rekrutacji wobec wszystkich zainteresowanych projektem pracowników Technikum nr 3 w Łodzi podjęte zostaną następujące działania:
1. Zamieszczenie informacji o prowadzonej rekrutacji oraz regulaminu uczestnictwa w gablocie przy pokoju nauczycielskim oraz w zakładce „Gramy w zielone” na szkolnej stronie internetowej.
2. Zgodnie z przyznanym dofinansowaniem w mobilnościach udział weźmie piętnastu nauczycieli i trzech pracowników administracji. Każdy uczestnik weźmie udział w jednej mobilności. Natomiast w przygotowaniach językowo-kulturowych przed wyjazdem uczestników oraz w lekcjach otwartych i prezentacjach innowacyjnych metod nauczania, które uczestnicy mobilności zorganizują po powrocie, mogą wziąć udział wszyscy pracownicy Technikum nr 3 w Łodzi, którzy będą zainteresowani podniesieniem swoich umiejętności językowych i kompetencji zawodowych.
3. Rekrutacja do projektu trwa od 12.11.2024 r. do 03.12.2024 r.
4. Pracownicy zainteresowani udziałem w projekcie przedłożą do koordynatora projektu wypełnioną ankietę rekrutacyjną (załącznik nr 1 do regulaminu). Ostateczny termin złożenia ankiety upływa z dniem 22.11.2024 r., godz. 12.00. Kandydaci przystąpią do testu językowego przewidzianego na dzień 26.11.2024 r.
5. Kryteria brane pod uwagę przy rekrutacji pracowników do udziału w projekcie:
a. Szczególna sytuacja życiowa pracownika (np. niepełnosprawność, przeszkody natury ekonomicznej, przeszkody kulturowe, problemy zdrowotne, przeszkody społeczne związane z dyskryminacją, przeszkody natury geograficznej).
b. W przypadku nauczycieli: znajomość języka angielskiego (ze względu na to, iż wszystkie szkolenia prowadzone będą w języku angielskim, a minimalny poziom znajomości języka angielskiego wymagany przez instytucję szkoleniową to B1, priorytet w procesie rekrutacji będą mieli nauczyciele o najwyższych umiejętnościach językowych.)
c. Dotychczasowe zaangażowanie w pracę na rzecz szkoły: podejmowanie z własnej inicjatywy dodatkowych działań (w przypadku nauczycieli dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych i promocyjnych.)
d. Motywacja pracownika do udziału w projekcie: ze względu na program projektu ważne jest nastawienie pracownika oraz jego gotowość do podejmowania działań przewidzianych do zrealizowania.
e. Dotychczasowe zaangażowanie w opracowanie projektu oraz w działania z nim związane.
f. Brak udziału w poprzednim projekcie („Nowe Horyzonty”)
6. Zadeklarowanie uczestniczenia w projekcie zobowiązuje pracownika do aktywnego podejmowania działań projektowych przez cały okres jego realizacji.
7. Udział w projekcie jest jednoznaczny z obowiązkiem wykonania następujących zadań projektowych:
a. aktywny udział w całym kursie przewidzianym w ramach mobilności
b. w przypadku nauczycieli uczestniczących w kursie ekologicznym zorganizowanie ekologicznej gry terenowej z udziałem lokalnej społeczności (zakończonej ankietą ewaluacyjną)
c. w przypadku nauczycieli biorących udział w kursie edukacji włączającej przygotowanie scenariuszy lekcji, przeprowadzenie lekcji otwartych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów kształtujących ich kompetencje interpersonalne
d. w przypadku nauczycieli biorących udział w kursie TIK przygotowanie scenariuszy lekcji, przeprowadzenie lekcji otwartych, zorganizowanie Dnia Bezpiecznego Internetu
e. w przypadku pracowników administracji stworzenie na stronie internetowej szkoły zakładki z informacjami o szkole w języku angielskim
8. Rekrutacja do projektu przebiegać będzie dwuetapowo:
a. 26.11.2024 r. wśród pracowników zostanie przeprowadzony test językowy, którego wynik będzie uwzględniony w rekrutacji. 29.11.2024 r. odbędzie się posiedzenie komisji rekrutacyjnej, w wyniku którego zostaną wyłonieni uczestnicy projektu oraz pracownicy zakwalifikowani na listę rezerwową. Przed podjęciem finalnej decyzji o zakwalifikowaniu pracownika do projektu, zespół rekrutacyjny zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z każdym z kandydatów. Ostateczna decyzja o zakwalifikowaniu danego kandydata do mobilności będzie oparta o wszystkie kryteria rekrutacji, z czego największe znaczenie mają (kolejność malejąca):
i. Dotychczasowe zaangażowanie w życie szkoły – maksymalnie 40 pkt.
ii. Motywacja do podejmowania działań projektowych – maksymalnie 30 pkt.
iii. Poziom języka angielskiego kandydatów – maksymalnie 20 pkt. (poziom minimum B1 – 20 pkt., poziom A2 – 10 pkt.) – dotyczy nauczycieli.
iv. Sytuacja życiowa pracownika (tzw. mniejsze szanse) – 10 pkt.
v. Dotychczasowe zaangażowanie w opracowanie projektu „Gramy w zielone” – maksymalnie 10 pkt.
vi. Brak udziału w poprzednim projekcie („Nowe Horyzonty”)-10 pkt.
9. Nauczyciele zakwalifikowani do udziału w projekcie podpisują umowę, która określa szczegółowe warunki udziału.
10. Do mobilności zakwalifikowanych zostanie piętnastu nauczycieli oraz trzech pracowników administracji. Ze względu na ryzyko wystąpienia tzw. „siły wyższej” uniemożliwiającej odbycie mobilności danego uczestnika w zaplanowanym przez niego terminie, konieczne jest stworzenie listy uczestników rezerwowych.
11. W szkole powołany jest zespół rekrutacyjny. Zespół liczy co 3 osoby i składa się z dyrekcji szkoły, koordynatora projektu oraz co najmniej z jednego nauczyciela znającego założenia projektu.
12. Lista uczestników projektu zakwalifikowanych na poszczególne wyjazdy zostanie podana do publicznej wiadomości do 3.12.2024 r. § 5. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW PROJEKTU Uczestnik zobowiązuje się do:
1. Przestrzegania regulaminu uczestnictwa w Projekcie;
2. Regularnego uczestniczenia we wszystkich spotkaniach organizowanych przez koordynatora w celu omówienia postępów realizacji projektu;
3. Terminowego wykonywania przydzielonych w projekcie zadań;
4. Tworzenia i opracowywania materiałów niezbędnych do realizacji poszczególnych działań przewidzianych w projekcie;
5. Promowania projektu wśród społeczności szkolnej i lokalnej oraz na skalę międzynarodową;
6. Doskonalenia znajomości języka angielskiego, warsztatu metodycznego (kształtowanie postaw proekologicznych i edukacja włączająca) oraz umiejętności TIK;
7. Godnego wypełniania swoich obowiązków na forum międzynarodowym. § 6. ZASADY REZYGNACJI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE
1. Pracownik ma prawo do rezygnacji z udziału w projekcie po złożeniu pisemnego oświadczenia o rezygnacji potwierdzonego własnoręcznym podpisem.
2. W przypadku zakwalifikowania się pracownika na wyjazd i jego rezygnacji z tego wyjazdu, w wyjeździe uczestniczyć będzie pracownik z listy rezerwowej, którego kwalifikacje oraz stopnień znajomości języka angielskiego są zbliżone do kwalifikacji i poziomu językowego uczestnika składającego rezygnację. Jeżeli przed podjęciem decyzji o rezygnacji zostały dokonane płatności na nazwisko pierwotnie wybranego uczestnika, uczestnik rezygnujący z wyjazdu jest zobowiązany ponieść wszelkie koszty finansowe powstałe na skutek zmiany nazwiska na bilecie lotniczym czy odwołania rezerwacji.
§ 7. INFORMACJA O WYNIKACH REKRUTACJI I PROCEDURA ODWOŁAWCZA
1.
Z posiedzenia zostanie sporządzony protokół zawierający datę posiedzenia, imiona i nazwiska oraz podpisy członków komisji oraz listę nauczycieli zakwalifikowanych do wyjazdu. Lista zostanie wywieszona na tablicy ogłoszeń obok pokoju nauczycielskiego oraz opublikowana na szkolnej stronie internetowej w zakładce „Gramy w zielone” nie później niż 03.12.2024 r.
2.
Pracownicy ubiegający się o udział w projekcie mogą złożyć odwołanie od decyzji komisji rekrutacyjnej. Procedurę odwoławczą prowadzi dyrektor szkoły. Odwołanie od decyzji komisji składa się w terminie 10.12.2024 do godz. 12:00 do Dyrektora Szkoły na piśmie, wskazując w nim niezgodności co do końcowej oceny formularza zgłoszeniowego lub w zakresie procedury rekrutacyjnej. Dyrektor rozpatruje odwołania i wydaje decyzję o ich uwzględnieniu lub odrzuceniu. § 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Koordynator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od niego.
2. W przypadkach spornych, nieuregulowanych postanowieniami niniejszego regulaminu, a dotyczących udziału w projekcie, decyzję podejmie komisja złożona z przedstawiciela
dyrekcji szkoły, koordynatora i co najmniej jednego nauczyciela znającego założenia projektu.
3. Aktualna treść regulaminu jest dostępna u koordynatora Projektu oraz na stronie internetowej szkoły w zakładce „Gramy w zielone”.

 

Dokumenty do pobrania (klik)